مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن

ساخت وبلاگ


امروزه با ارتقا استعمال عموم از تلفن‌های هم پا، طراحی اپلیکیشن در مشهد   پباده سازی نرم افزار برای هر بیزنس الزامی میباشد. در موضوع رستوران، فست فود و کیترینگ‌ها بدست آوردن مشتریان همیشگی و با مسئولیت از مهم ترین نکات یک بازاریابی رشته‌ای میباشد. با پباده سازی نرم افزار رستوران می توانید یک رابطه مستمر و مجانی با مشتریان خویش داشته باشید. غرض اساسی تشکیل داد برنامه رستوران دسترسی سهل وآسان مشتری به منو، بها‌ها، رزرو، پیشنهاد و پرداخت آنلاین میباشد. نرم افزار رستوران میتواند نماینده خیر و خوبی برای تبلیغات رستوران شما باشد. برای مشاهده بها پباده سازی نرم افزار رستوران روی پیوند ذیل کلیک نمایید. 

ارزش پباده سازی نرم افزار رستوران
مشورت بدون‌پول


مشورت کردن منحصربه‌فرد پباده سازی نرم افزار رستوران
پیش از استارت هرکاری، گروه ویستا به شما توصیه میدهد مشورت‌ای بدون‌پول و مخصوص در رابطه نوع نرم افزار مایحتاج خویش داشته باشید. با دقت به متعدد بودن تجارت و نیاز هر فرد یا این که سازمان، مشورت کردن ای خوب شمارا در وصال به اهدافتان کمک می‌نماید. برای ایجاد کرد نرم افزار رستوران شماره تماس خویش را وارد کرده تا پند‌های موردنیاز را درین خصوص اخذ نمائید. همینطور برای ارزش طراحی وب تجارت خویش می‌توانید شماره خویش را وارد کرده تا دسته مشاوران ما با شما تماس گرفته و در رابطه مجموع جزئیات با شما سخن نمایند. 

 

با اینجانب تماس حاصل نمایید
تماس بدون واسطه با کارشناسان مجموعه ویستا:
09128756547
021-88551470
اهمیت پباده سازی نرم افزار رستوران
 

تشکیل داد نرم افزار رستوران فواید بخش اعظمی دارااست. اکثر عموم خرید آنلاین را نسبت به خرید سنتی بیشتر می‌پسندند. مخصوصا در بعدازظهر تکنولوژی که فرصت اهمیت فوق العاده ای برای اشخاص دارااست و اکثر عموم ترجیح می دهند به مکان ماندن در صف و انتظار برای دریافت کردن طعام، از قبلی خوراک را پیشنهاد داده و در تایم مشخصی توصیه خویش را اخذ نمایند. این ایام نرم افزار رستوران و پیشنهاد طعام در لیست دوست داستنی ترین نرم افزار ها جای دارد. اهمیت ندادن به پیشرفت و جا ماندن از تکنولوژی منجر عقب افتادن از رقبا و محو شدن شما از عرصه کاری می گردد. برای پباده سازی نرم افزار فروشگاهی، می توانید با گروه مشاوران ما تماس نتایج نمایید. 

مزایای پباده سازی اپ رستوران

قابلیت رزرو میز
با به کارگیری از برنامه رستوران خویش میتوانید به مشتریان خویش این قابلیت را دهید که مکان میز خویش را خودشان مشخص و معلوم نمایند و از این شیوه ترازو رضایت مشتریان را بالا برده و آنان را مشتری دائمی خویش فرمائید.


مشاهده منو و ارزش‌ها
با به کارگیری از اپلیکیشن رستوران میتوانید به مشتریان خویش قابلیت مشاهده منو و همینطور بها هر طعام را بدهید. در شرایط سنتی، قابلیت پرسیدن ارزش تمامی غذاها وجود ندارد و اینکار منجر اتلاف وقت مشتری میشود.


پیشنهاد خوراک​
مشتری با به کار گیری از نرم افزار رستوران، میتواند پیش از ورود به رستوران غذای خویش را توصیه داده تا زمانی که به رستوران میرسد سوای انتظار و اتلاف وقت غذای خویش را تحویل بگیرد و در رستوران تمایل نماید یا این که به منزل چیره شود.


رزرو مکان بوستان
در شهرهای نا مرتب مانند طهران قابلیت جستن مکان بوستان عمل مشقت میباشد. این زمینه سبب اتلاف وقت شما گردیده و شما‌را از تصمیمتان پشیمان می‌نماید! با این نرم افزار می توانید ازقبل مکان بوستان خویش را رزرو فرمایید.


کد تخفیف
با به کارگیری از نرم افزار رستوران خویش می توانید برای مشتریان اثبات و مستمر خویش کد تخفیف بفرستید. این عمل منجر جلب رضایت مشتری و ترغیب بیشتر مشتریان نو میشود. با اینکار آن‌ها را مشتری مستمر خویش می کنید.


قابلیت و امکان پیشنهاد آنلاین
بعضی اوقات پیش می آید که عموم صبر رفتن به رستوران را ندارند! با این اپ رستوران می توانید برای مشتریانی که قابلیت یا این که وقت رفتن به رستوران را ندارند قابلیت و امکان پیشنهاد اینترنتی را آماده فرمائید.

چرا بایستی نرم افزار توصیه خوراک پباده سازی کنیم؟
طبق یک نظرسنجی که بوسیله وبسایت Statista صورت گرفته، حدود ۵۵ درصد از اشخاص برای مشاهده منو رستوران ها و همینطور مشاهده ارزش ها از نرم افزار توصیه طعام استعمال می‌نمایند. ۴۶ درصد از اشخاص برای مشاهده ساعتها کاری رستوران، ۴۵ درصد برای مشاهده رستوران های گوشه و کنار از اپلیکیشن رستوران به کار گیری می‌نمایند. سایرافراد هم توصیه آنلاین خوراک، مشاهده تلفن تماس و وضعیت مکانی رستوران، رزرو کردن، درج حیث پس از توصیه طعام و… از نرم افزار رستوران و توصیه طعام به کار گیری می‌نمایند. عارضه ها بالا از مهم‌ترین عوارض برای پباده سازی نرم افزار رستوران و توصیه خوراک میباشد که می بایست برای ایجاد کرد اپلیکیشن رستوران به آن اعتنا فرمایید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 236 تاريخ : پنجشنبه 30 بهمن 1399 ساعت: 18:19


شکستن شاخ غول برای دستیابی به رشدی بی نظیر در تجارت خویش،   طراحی اپلیکیشن در مشهد  به آسانی آب تناول کردن وجود ندارد! خصوصا در شرایطی‌که کسب و کارتان ریشه ای سنتی دارااست بایستی کل انرژی خویش را صرف تحقیق و یافت کردن استراتژی مطلوب فرمائید. 
در حالتی که چه بعدازظهر دیجیتال همگی بیزنس های سنتی را ذیل تاثیر خویش قرار داده و امروزه اکثر صاحبین بیزنس ها درپی ورود به‌این عرصه می باشند، ولی موردنیاز میباشد تا یک‌سری گزینه از پیش نیاز های خاص بیزنس خویش را مد حیث داشته باشید. چیز های مهمی وجود دارااست که موسسات توسعه و گسترش دهنده نرم افزار تلفن همراه تمایلی ندارند تا در موردشان تصور کنید.
پیش از اینکه مبلغی به مجموعه توسعه و گسترش دهنده نرم افزار خویش بپردازید، باید مغز خویش را با سوالاتی که پیرو نام برده میباشد بمباران نمائید. در‌صورتی‌که می خواهید با شایسته ترین استراتژی ممکن وارد بازار جالب نرم افزار گردید، می بایست تک تک جنبه ها را در لحاظ بگیرید. 

    1. آیا یوزرها شما به نرم افزار نیاز دارا هستند؟
پباده سازی و بسط نرم افزار برای کاربرانی که آن را نمیخواهند سبب به صرف هزینه ای می‌گردد که شما نمیخواهید. البته درصورتی که کسب عمل شما مستلزم یک تغییر تحول دیجیتال میباشد، با ایجاد کرد نرم افزار سریعا سوار قطار توفیق گردید. 
البته درصورتی که علی رغم وجود یوزرها بی تمایل گشوده هم مشتاق به بسط نرم افزار می‌باشید، مطمئن گردید که محدوده صحت را تعیین می‌کنید. کشف کردن فضای مطلوب برای رویش یک ضرورت میباشد. برای خویش وضعیت تنگنا بسازید تا سختی ها کسب فعالیت خویش را بسنجید و به یاری تشکیل داد نرم افزار از واکنش با این مانع ها خودداری فرمائید.
پیش از اینکه به سراغ بسط اپلیکیش بروید مطمئن گردید که:

بازار را معقول اید.
راه سودآوری را دنبال می‌کنید
استراتژی خویش را فراهم نموده اید تا کسب خویش را توسعه و گسترش دهید.
    2. آیا گسترش نرم افزار سبب پرورش چشم شدن شما می‌گردد؟
اپلیکیشنی که با تامل صحیح در چنگ یوزرها قرار گیرد ارتباط دربین یوزرها و سرویس ها را به طور کامل بهبود می‌بخشد. این فرمان با به کارگیری از تجهیزات نیتیو (Native) موبایل یوزرها نظیر دوربین، شرایط مکانی و پوش نوتیفیکیشن ها بدست میاید. نرم افزار از روش اتصال به انبوهی از ابزار ها نظیر ساعت های هوشمند و دستیاران صوتی هوشمند، مسیر را برای توسعه بیشتر تجارت هموار خیس می نماید. 
پس روشن تصور کنید و برای جذب مشتری بیشتر رویکردی جامع را دنبال نمائید. هنگامی که کلید طلایی جذب مشتری بیشتر از روش نرم افزار را پیدا کردید، مشتریان شما خویش به خویش چند برابر می‌شود. 

    3. آیا ایده نرم افزار شما خصوصیت های کالا شمارا به فیس می‌کشد؟!
اصلی وجود ندارد که تشکیل داد نرم افزار چقدر وسوسه کننده به حیث می‌رسد، در شرایطی که کمپانی شما به نرم افزار نیاز ندارد توسعه و گسترش و بکاری گیری نرم افزار برای شما هیچ سودی نخواهد داشت. گسترش نرم افزار به طور کامل به مشتریان محصول ها شما بستگی داراست. 
مثلا در حالتی که در بیزنس خویش در بین مشتریان و کمپانی رابطه و تعاملی نیست، نیازی وجود ندارد که نرم افزار تلفن همراه داشته باشید. متشابها در صورتی فی مابین مشتریان و کمپانی رابطه مداوم وجود دارااست، تفکر نیکی میباشد که برای سهولت در روند رابطه با مشتری نسبت به پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار مبادرت نمایید.

    4. محدوده نرم افزار شما چقدر میباشد؟
با پرورش فرایند دیجیتال به طور تقریب کل شرکت های نیاز به یک نرم افزار تلفن همراه دارا هستند؛ البته شناسایی گستره آن و اینکه به چه انگیزه نیاز به داشتن اپلیکشن دارا‌هستند الزامی میباشد. اکثر اوقات موسسات به انگیزه عدم وجود مشورت و ارشادوراهنمایی صحیح در این مورد، تمرکز خویش را از غرض از دست می‌دهند. مثلا اکثری از شرکتهای اپلیکیشنی با امکان هایی شبیه وب سایت خویش پباده سازی می نمایند که به هیچ عنوان کمکی به توسعه و گسترش کسب و کارشان نمی نماید.
بدین ترتیب با چارچوب فرضی به طور کامل روشن آغاز نمایید و به خدماتی که مشتریان تان ممکن میباشد نیاز داشته باشند تصور کنید. با به کار گیری از برخورد صدق که از یوزرها و مشتریان اخذ می‌کنید، خصوصیت های تازه را اضافه فرمایید.

    5. آیا برنامه شما برای سعی روزانه یوزرها حیاتی میباشد؟
تلفن همراه نرم افزار هایی که پباده سازی منظم و تروتمیز دارا هستند و رابط کاربری آن‌ها فاقد ابهام میباشد، برای مصرف کننده دسترسی سهل و آسان ساخت می نماید. یوزرها لزوما یک اسکن برابر اصل از وب سایت را داخل نرم افزار موردنیاز ندارند. گاها نیاز دارا‌هستند که نرم افزار تماما فردی سازی گردیده باشد تازمانیکه اطلاعاتی گزینه نیازشان میباشد به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. 
خریداری کردن داده ها ظریف وقتی که استفاده کننده به آن احتیاج دارااست راهکاری اثر گذار برای تبدیل شدن نرم افزار شما به بخشی از معاش روزانه یوزرها تان میباشد. 

 

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد , نویسنده : عباسی app01 بازدید : 363 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت: 23:13

نکاتی که بایستی پیش از استارت فرآیند ایجاد کرد  طراحی اپلیکیشن در مشهد بدانیدپیش از اینکه سراغ روند ایجاد کرد نرم افزار گوشی اندروید برویم بایستی یکسری نکته حائض اهمیت را گوشزد کنیم. بدین سوالهای خوب تصور کنید و در شرایطی‌که پاسخ منطقی و جامعی برای آنان دارید آن‌گاه می توانید سراغ طریق ها و روند تشکیل داد نرم افزار اندروید بروید.
غرض شما از ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه چه چیزی است؟ این نرم افزار قرار میباشد چه مزیتی را به تجارت شما بیفزاید؟آیا در زمینه ی کاربر‌ و بازار مقصود‌تان تامل کرده‌اید؟ آیا می دانید چه افرادی قرار میباشد از نرم افزار شما استعمال نمایند؟ چرا؟ کدام نصیب از بازار را مقصود قرار داده‌اید؟ آیا با پرسونای کاربر شناخت دارید؟استراتژی تجارت شما برای رئیس نرم افزار چه می باشد؟ آیا می توانید نرم افزار را رئیس نمایید یا این که به پرسنل تازه نیاز دارید؟ آیا علم کافی برای مدیر صحیح نرم افزار را دارید؟ چه اشخاصی قرار میباشد شغل های مرتبط با نرم افزار را جاری ساختن دهند؟آیا طرز‌های بازاریابی برای نرم افزار را می دانید؟ می دانید چطور برای نرم افزار‌تان کاربر جذب نمائید؟ زیرا نرم افزار‌ای که به وسیله یوزرها دانلود و نصب نشود عملا به هیچ دردی نمیخورد. پس می بایست برای نرم افزار‌تان هم بازاریابی نمایید.آیا میزان دارایی کافی دارید؟ آیا نرم‌افزار‌ای برای توسعه و گسترش و افزودن تجهیزات بیشتر به نرم افزار دارید؟پس از تفکر کردن و پاسخ دادن به‌این پرسش‌ها می بایست متناسب با پاسخ‌تان نحوه‌ های تشکیل داد نرم افزار اندروید را تحلیل فرمایید و یک شیوه را تعیین فرمایید. به صورت نمونه در‌حالتی که دارایی کافی دارید و دوست دارید در آینده نرم افزار را توسعه دهید همیاری با یک دولوپر بیشتر به عایدی شماست. در‌صورتی‌که قرار میباشد صرفا با تجهیزات جانور فعالیت فرمائید و میزان دارایی شما هم چندان زیاد وجود ندارد می توانید از مغازه‌سازها استعمال نمایید و یا این که وب سایت‌تان را به نرم‌افزار تبدیل فرمائید. یااینکه خودتان فرآیند ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه را فراگیری ملاحظه کنید. کدنویسی خاطر بگیرید و خودتان اپلیکیشن را پیاده‌سازی فرمائید که معدود‌هزینه‌خیس میباشد البته به وقت و انرژی و کارایی و یادگیری نیاز داراست.
ولی مجموعاَ یک سری مبحث اصلی در اینجا وجود دارا‌هستند. اینکه از در میان شیوه های تشکیل داد نرم افزار اندروید کدام یک به‌صرفه‌خیس میباشد؟ به طبع مغازه‌سازها و یا این که تبدیل تارنما به اپلیکیشن آیتم قابل قبولی میباشد. ولی با این شیوه‌ها ممکن میباشد یه خرده به اختلال بخورید زیرا تنها تجهیزات مهیا دارا‌هستند و در شرایطی که بخواهید تغییرات اصلی و یا این که حتی جزئی در نرم افزار ایفا فرمایید با محدودیت‌های متعددی مواجه خواهید بود.
پروسه تشکیل داد نرم افزار گوشیروند ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه تا مرحله‌‌ای که به پباده سازی و پیاده‌سازی می‌رسند بی آلایش می‌باشند. ولی از آنجا به آن گاه فعالیت اساسی آغاز می شود.
ایده‌ی برنامه‌تان را روی ورقه بیاوید.این مرحله از فرآیند تشکیل داد نرم افزار گوشی در واقعیت مشمول دو قسمت میباشد. اینکه چه امکاناتی نیاز دارید و قرار میباشد یوزرها چطور از نرم افزار استعمال نمایند. می توانید لیستی از امکاناتی که نیاز دارید را روی ورقه بیاورید. مثل در صورتی می خواهید دکان بسازید این تجهیزات ضروری می باشند.
ورقه مهم نرم افزارصفحه ها گروه‌بندیپنل کاوشقسمت ورود و تصویب‌اسمسبد خریدفرآیند خریدعکس تولیدات و توضیحاتمنوهاو …مقاله ها دارای ارتباطبا نرم افزار ‌ساز ووکامرس و مهم‌ترین مزایای آن آشنا گردیدبه کارگیری از نرم افزار مهیا یا این که پباده سازی نرم افزار مخصوص؟درحال حاضر میتوانید با اعتنا بدین تجهیزات یک طرح کلی برای وب سایت‌تان استخراج فرمائید. مثل این پباده سازی که در اینجا آورده گردیده‌است.
دوست دارید یوزرها چطور وب سایت شما‌را ببینند و چطور با آن فعالیت نمایند. به آسانی یک ایده‌ی پایانی روی ورقه دارید که می توانید درباره‌ی آن حرف نمایید. در صورتی‌که یک شخص دارای تخصص ایده‌ها و تصورات خیالی شما‌را روی صفحه ببیند قادر است بهتر شمارا موعظه نماید.

 

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد , نویسنده : عباسی app01 بازدید : 368 تاريخ : سه شنبه 28 بهمن 1399 ساعت: 22:28

هزینه آزمایش کاربردی نرم افزار
از عامل ها اساسی دیگر در هزینه تشکیل داد نرم افزار به کار گیری از سیستم های  طراحی اپلیکیشن در مشهد  مشابه ساز آزمایش نرم افزار است. بعداز پیاده ایجاد کرد ورژن اول اپلیکیش برنامه را بوسیله اپ های آزمایش کاربردی در گوشه و کنار مشابه سازی گردیده آزمایش می‌کنیم. این آیتم سبب کاهش ریسک خروجی نرم افزار سوای باگ می گردد.بهتر میباشد پیش از اینکه استفاده کننده حقیقی از خطای نرم افزار مطلع خواهد شد ما در گوشه و کنار مشابه سازی گردیده از این اشتباه باخبر شویم. به این ترتیب نرم افزار با دست‌کم باگ به دست مخاطب آخرین خواهد رسید.

هزینه کدنویسی پنل رئیس نرم افزار
قلب یک نرم افزار آنلاین پنل رئیس یا این که به عبارتی برنامه رئیس نرم افزار میباشد. فرض فرمائید شما یک نرم افزار فروشگاهی ساخته اید. همگی کالاها و تیم های کالایی در پنل رئیس تعریف‌و‌تمجید می گردد. کاربرانی که نام نویسی می نمایند در پنل رئیس قابل دستکاری یا این که حذف می باشند. سفارشات شما به پنل رئیس ارسال میشود و به صورت کلی همه عمل ها در پنل مدیر ایفا میگردد. در کل نرم افزار تنها یک فضای نمایشی میباشد. هر چه فرصت بیشتری برای کدنویسی سمت سرور و پنل رئیس صورت گرفته باشد در غایت نرم افزار کیفیت عالی تری را اخذ خواهید کرد.

هزینه صفحه آرایی منحصر به فرد یا این که طراحی صفحه همگانی
او‌لین نقشی که مدیریت پروژه اهمیت خاصی به آن میدهد، طراح رابط کاربری سیستم میباشد. طراح می بایست تخصص مطلوب پباده سازی، روانشناسی، ایجاد اشتغال، علم ها اجتماعی و ... داشته باشد. اکثری از موسسه ها از طرح های از پیش انجام یافته در ایجاد کرد نرم افزار به کار گیری می نمایند که‌این آیتم بروی کاهش هزینه ایجاد کرد بسیار تاثیر گذار میباشد. درصورتی که که مورد نیاز میباشد مخصوص بوده و صفحه آرایی مخصوص خویش را داشته باشید هزینه بیشتری بایستی برای ایجاد کرد بکنید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد , نویسنده : عباسی app01 بازدید : 157 تاريخ : دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت: 22:19

 

3- با نرم افزار بها گذاری مشتریان و مخاطبینتان را استارت فرمائید
نرم افزار ها تجهیزات بخش اعظمی دارا‌هستند. طراحی اپلیکیشن در مشهد  کلیه این تجهیزات به نحوی پباده سازی گردیده اند که بیزنس بتواند ارتباطی از صمیم قلب و مجاورت با مخاطبین خویش داشته باشد. هرچقدر یک تجارت خویش را به مشتریانش مجاورت خیس نماید و بیشتر به آنان اعتنا نماید، مشتری بیشتر شم باارزش بودن میکند. هرچقدر این احساس در یک مشتری قادر خیس باشد وفاداری اش نسبت به مارک بیشتر می‌شود. با نرم افزار می‌توانید آمار متناسبی با کار یوزرها و مخاطبین خویش به دست آورید و سرویس ها و جوایز زیادی اهدا نمایید .
 
4- با نرم افزار  مارک بیزنس خویش را بیان کنید
نرم افزار ابزاری کارکشته جهت برندسازی در دیجیتال مارکتینگ میباشد. این برنامه کوچک موبایلی دارنده یکی‌از بالاترین ضرایب تاثیرگذاری در ذهنیت استفاده کننده هست. مارک شما هر روز بوسیله یوزرها چشم و تکرار می شود. تداوم به کارگیری از نرم افزار موجب به کارگیری از سایر تولید ها و سرویس ها مارک شما گردد. این فرمان که در مارکتینگ "تکرار اثرگذار" اسم دارااست منجر برندسازی توانمند تجارت شما گردد.
 
5-  نرم افزار دسترسی به سرویس ها شمارا ارتقا خواهد بخشید
فرقی ندارد که ارائه دهنده چه خدماتی باشید. بیزنس شما هرچه که باشد ، اصلی این میباشد که مخاطبین بتوانند در سریع ترین فرصت ممکن و بسیار شل با شما رابطه برقرار نمایند و داده ها و سرویس ها گزینه نیازشان را اخذ نمایند. واقعا چه چیزی به جز یک نرم افزار دارنده اینگونه توان میباشد؟
 
بی آلایش، سریع ، شل و در دسترس!
 
6- با نرم افزار تمایز خویش از رقبا را آرم دهید.
جهان سرشار از نرم افزار های متنوع میباشد و اشخاص بیش تر از هر فرصت دیگری به به کارگیری از نرم افزار رغبت دارا هستند. کمتر کسی را می توانید پیدا فرمائید که روزمره با نرم افزار سروکار نداشته باشد. با این حالا این نیاز هنوز برای کسب و شغل های کوچک به نیکی شناخته نشده میباشد. و این یعنی یک وضعیت عالی!
 
آری شما می‌توانید با داشتن یک نرم افزار منحصر به فرد کسب و کارتان، خیلی سریع از فی مابین رقبایتان دیلاق نمایید و خویش را نشانه دهید. در جاده رقابت از رقبایتان شل سبقت بگیرید و تحت عنوان کسب و کاری که خدماتی متمایز ارائه می‌دهد شناخته گردید.  فکر کنید زمانی که به‌تیتر اولیه کمپانی در میان رقبا نرم افزار خویش را فعال‌سازی فرمائید، مشتریان هم از آینده نگری شما شگفت زده خواهند شد و همین زمینه شایسته ترین تبلیغ برای برندسازی تجارت شما محسوب می‌ خواهد شد.
 
 
 
هم اکنون که با مزایای نرم افزار ها در دنیای کسب و امور و دیجیتال مارکیتنگ آشنا شدید بایستی بپذیریم که نرم افزار‌ها در آینده ای خیر چندان بدور به یکی لازمه‌های پیشرفت در بیزنس مبدل خواهند شد. لذا خیلی بهتر میباشد که شما پیشگام حوزه تجارت خویش باشید و برای مخاطبینتان ابتکار عمل و سهولت را به ارمغان بیاورید. اعتنا فرمائید که هرچقدر دیرتر دست به فعالیت گردید این مبادرت بوسیله یک کدام از رقبای شما جاری ساختن شود و مجموع مزیت های بالا به وی تخصیص خواهد یافت.
مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد , نویسنده : عباسی app01 بازدید : 373 تاريخ : يکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت: 21:36

 

نرم افزار های تلفن همراه چه‌گونه فراگیر شدند؟

 

پروسه رویش و گسترش پلتفرم های همدم طراحی اپلیکیشن در مشهد   به خصوص موبایل‌های تلفن همراه و فناوری‌های ایجاد کرد آن به اندازه ای بوده که خیلی سریع به متن معاش دولت ها گوناگون ورود نموده است. این مورد زمانی که به گرفتاری نخستین ارتباطی عموم تبدیل خواهد شد، میتواند به راحتی بر رمز لهجه‌ها بیفتد تا ضرورتِ داشتن آن بیش تر از هر ابزار دیگری برای اشخاص اساسی باشد.

زمانی که موبایل های تلفن همراه تا سطح ها ساخت نرم افزار های متعدد، بازی های جالب و درگیر کننده و به کارگیری از فضای آنلاین و وب بسط پیدا کردند، به قدری تکامل یافتند که از این به آن گاه به صورت خاص وسیله ای برای برقراری تماس یا این که ارسال پیامک محسوب نمی شوند. تلفن های یار امروزه با به کارگیری از نرم افزار های موبایلی بسیار توسعه یافته و اما در کل حوزه‌ هایی که به ذهن میرسد، وسیله ای برای برقراری ارتباطات متعدد تصویری، پرداخت های تلفنی و اینترنتی، کاوش برای یافتن ابزارها و تجهیزات متعدد، مسیریابی و بخش اعظمی دیگر از عنوان ها جذابی شدند که به طور تقریبً به صورت روزمره در درحال حاضر پیشرفت میباشد.

 

 

 

بحران تکنولوژی ها و نرم افزار های تلفن همراه:

 

تکنولوژی های پباده سازی و ایجاد کرد عنا وین متفاوت و دیدنی در موبایل های هوشمند، نرم افزار های گوشی و موضوعات متعدد جانور در آن را به شدت به بحران کشانده میباشد. این معضل در غایت به ساخت و ساز عنا وین نو و نرم افزار های خلاقانه سبب می گردد.

بد وجود ندارد نگاهی به برخی از موضوعات و میل‌های پرمخاطب یوزرها بیندازیم تا به اهمیت و این زمینه که نرم افزار های تلفن همراه چه گونه موجب پرورش کسب و شغل های متفاوت میگردند پی ببریم:

⦁ ذخیره سازی اطلاعات:

این اپ ها در بخشی تحت عنوان ساخت و ساز امنیت و فضایی برای ذخیره امن داده های اشخاص و در بخشی نیز برای اخذ اتومات و ذخیره سازی هوشمند اطلاعات برای به کار گیری‌های بعدی جاری ساختن می‌گیرد.

⦁ ساخت و ساز ارتباطات عمیق و عظیم:

شاید مهم‌ترین و پررنگ ترین موضوع در نرم افزار های تلفن همراه شیوه تعاملات و حجم آن برای مخاطبین بسیار زیاد موبایل‌ باشد.

⦁ سهولت در داد و ستد:

وبسایت های دارای اعتبار متعددی سالهاست که در قضیه داد و ستد اینترنتی کار می‌نمایند. این وبسایت ها امروزه تحت عنوان یک مارک می‌توانند نرم افزار های تلفن همراه را برای دسترسی بهتر در چنگ یوزرها قرار دهند.

⦁ طرح ریزی های روزمره و بزرگ کاری:

صورت معاش و مشغله زیاد اشخاص به طوری گردیده که بخش اعظمی از امور ممکن میباشد در حین روز به ذهنشان نیاید، نرم افزار های گوشی با شناسایی این بستر به شکلی به طور کاملً با صرفه و کاربرپسند، وظیفه اپ‌ریزی و فرصت‌بندی ها را برعهده دارا‌هستند.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 172 تاريخ : پنجشنبه 23 بهمن 1399 ساعت: 21:00


اشکال نرم افزار از حیث فنی
1
نرم افزار مستقر
توصیه پروژه تشکیل داد نرم افزار ها مستقر به طوری پباده سازی گردیده است طراحی اپلیکیشن در مشهد   که مختص به یک سیستم دلیل باشند، چه Apple iOS ، Android Google یا این که Windows Phone. سیستم دلیل ساکن قادر است مزایای منحصر خویش را داشته باشد به این دلیل‌که تصمیم به seo تجربه مخاطب را داراست و از‌آن‌جا‌که به صورت خاص برای یک سیستم ادله پباده سازی گردیده‌است ، میتواند سریعتر و کاربردی خیس کار نماید.
2
نرم افزار ذیل اینترنت
پیشنهاد پروژه تشکیل داد نرم افزار های ذیل اینترنت، سایت هایی میباشند که از روش دستگاه موبایل میتوان به آن‌ها دسترسی پیدا کرد. اپ های پایین اینترنت با به کارگیری از پر اسم و رسم ترین لهجه های نرم‌افزار نویسی مثل HTML ساخته میگردند ، البته برای مثال محدودیت این نوع منش این میباشد که در هر دکان طرحی به راحتی چشم و فروخته نمیشوند.
3
نرم افزار های ترکیبی و یا این که هیبرید
این نرم‌افزار ها می‌توانند دقیقاً مانند نرم افزار های ساکن بر روی موبایل نصب شوند، البته از روش مرورگرهای اینترنت قابل انجام می‌باشند. اپلیکیشن های ترکیبی از روش لهجه نرم افزار نویسی HTML5 ساخته میگردند.به عنوان مثال تف این میباشد که، اگرچه نرم افزار های ترکیبی مانند نرم افزار های ساکن قابل پشت گرمی نیستند، البته گنجایش بیشتری برای معمولی سازی فرآیند توسعه و گسترش اپلیکیشن دارا هستند. این نرم افزار ها نیاز به پباده سازی سیستم دلیل خاصی ندارند، به همین انگیزه شایسته ترین آیتم برای بیزنس شما می‌باشند. همینطور برای نرم افزار هایی که ساخت‌و‌ساز محتوا می نمایند، آیتم بسیار قابل قبولی میباشند.
همین امروز پیشنهاد تشکیل داد نرم افزار ترکیبی خویش را در تارنما کارلنسر به تصویب برسانید.
گونه های نرم افزار از لحاظ کاربرد
1
تشکیل داد نرم افزار آموزشی
توصیه پروژه تشکیل داد نرم افزار های آموزشی جایگزین کتاب های آموزنده برای یوزرها گردیده اند و امروزه با وجود این نرم افزار های تلفن همراه، فراگیری و یادگیری راحت خیس و در دسترس خیس از مدام می شود. هم اینگونه بایستی به‌این نکته اشاره نمود که هزینه تشکیل داد نرم افزار آموزشی در مقایسه با چاپ و انتشار کتاب های آموزشی نیز کمتر و به صرفه خیس میباشد.
2
ایجاد کرد نرم افزار فروشگاهی
چنانچه مبادرت به ساخت وب سایت فروشگاهی نموده اید داشتن یک نرم افزار میتواند مکملی بر وب سایت شما باشد. توسعه و گسترش نرم افزار برای کسب و شغل های کوچک و یا این که بلندمرتبه، در تیم بندی پیشنهاد پروژه نرم افزار های فروشگاهی قرار دارا هستند. از این شیوه صاحبان کسب عمل و مغازه متبوع، سپرده گذاری خویش را از روش پیشنهاد نرم افزار های فروشگاهی افزایش می‌دهند. مانند اسنپ و یا این که نرم افزار دیوار
3
تشکیل داد نرم افزار خبری و آگهی
در دنیای امروز، خبرگزاری های گوناگون، نرم افزار های منحصربه‌فرد به خویش را پباده سازی کرده اند. توصیه پروژه ایجاد کرد نرم افزار خبری، محتوای خبری را تکثیر می‌دهند. تشکیل داد نرم افزار ارتباطی: نرم افزار های شبکه‌های‌مردمی به عنوان مثال دوست داستنی ترین گونه های اپ های موبایل می‌باشند. پیشنهاد پروژه تشکیل داد نرم افزار های ارتباطی همینطور مشتمل بر پیام رسان ها مانند Telegram, Whatsapp و غیره میباشد.
4
ایجاد کرد نرم افزار سرگرمی
گروه بندی نرم افزار های بازی و سرگرمی مثل فیلم و موسیقی بسیار متنوع میباشد و به همین ترتیب بازار رقابتی را به وجود آورده میباشد. بازی ها یکی‌از بارزترین نرم افزار های موبایل می‌باشند. این نوع نرم افزار ها دربین گسترش دهندگان نیز محبوبیت بالایی دارا هستند. مانند فیلیمو.
5
تشکیل داد نرم افزار کاربردی
این نوع نرم افزار ها به کاربرانشان امداد می نماید یک فعالیت را تخت گاز و با تلاش بالا اعمال دهند، و گاها ایفا شغل های پیش پا افتاده و معمولی را سهل خیس می نمایند.

 

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 311 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 22:07

اهمیت پباده سازی مسیر تجربه کاربری
جارد اسپول، تالیف کننده و کارشناس در کاربری، پباده سازی و تحقیق طراحی اپلیکیشن در مشهد  قابل انعطاف افزار می گوید
 
هرچه اعضای مجموعه پباده سازی بیشتر با یوزرها طرح موردنظر تماس داشته باشد، طرح‌ها بهتر خواهند شد. هنگامی که اعضای مجموعه به اندازه کافی در معرض واقعیات قرار نگیرند، تصمیمات پباده سازی ضعیفی می گیرند. و این تصمیم های ضعیف باعث به برنامه ای میگردد که سبب کلافگی مخاطب خواهد بود.
 
پباده سازی مسیر به کارگیری بر پایه تحقیق و پیش‌بینی از اخلاق و رفتار، نیاز و ذوق و سلیقه مخاطب که به سبب ساز به رضایت مخاطب خواهد شد، خلاصه‌ترین تعریف‌و‌تمجید برای UX یا این که تجربه کاربری میباشد. چرا که رضایت مخاطب، فقط برهان برگشت وی به سمت فرآورده میباشد.
 
این پروسه در دنیای پهناور‌ی دیجیتال مدرن زیاد چشم میگردد، سایت هایی قشنگ که مجموع المان های بصری ما یحتاج برای دیده‌گیر بودن را دارا‌هستند اما مخاطب فقط یک توشه آن را ویزیت می‌نماید. اپلیکیشنی که در جالب بودنش شکی وجود ندارد، اما یوزرها آن را نصب نمی کنند. سرویسی که می دانیم کاربری متعددی خواهد داشت، اما استفاده کننده ترغیب به به کارگیری از آن نمیشود.
 
حقیقت این میباشد که یوزرها مدرن، با خبر، با تجربه و شدیدا نادر طاقت می‌باشند.
 
چاره چه است؟
مسیری که تریدیپ در این نوشته ی علمی طی کرد، از شناختن نرم افزار جانور استارت شد و به مطالعه ظریف اخلاق یوزرها آخری رسید.
 
وی آحاد معضل‌هایی که یوزرها ممکن بود با آن رو به رو شوند را لیست کرد و در نقشه خیالی خویش هم پا با ریویو هایی که یوزرها فعلی بیان کرده بودند، رسم کرد.
 
طراحانی که وظیفه سنگین بهبود یک خدمت، نرم افزار یا این که اینترنت‌وب سایت جانور را دارا هستند، بایستی بتوانند تک تک واقعیات و بحران‌ها را استخراج نمایند. داده ها را چک نمایند و به هر نحوی خویش را سرگرم به کار گیری از آن خدمت نمایند تا حتی اشتباهات نهفته را پیدا نمایند.
 
ایده‌ها ممکن میباشد خوب باشند البته ایفا مدام بدون نقص وجود ندارد!
 
تجربه استفاده کننده دست اولیه = رسم، بهتر دیدن، ارزیابی با جزییات بیشتر
گزینه اصلی دیگر در نوشته‌ی علمی تریدیپ سماجت وی بر تصویب داده ها در قالب طرح بود. این یقین در دنیای تکنولوژی وجود دارااست که رسم نقشه، چارت و شمای کلی مال اکثری از خطاها و نقاط ضعف را معین می‌نماید.
 
پس حتی از کشیدن تک تک کاغذ های تارنما روی برگه نترسید، طبیعی میباشد که فیزیکی شدن ایده‌ها، چشم شدن آن را سهل وآسان خیس می‌نماید.
 
ترندهای پباده سازی با هم تلفیق می گردند تا در دنیای پباده سازی تجربه‌کاربری و رابط کاربری به فعالیت گرفته شوند.
 
ترند ها سریعا تغییر و تحول می‌نمایند و تغییر‌و تحول ترند ها ذوق یوزرها را نیز تغییر‌و تحول میدهد. ( گهگاه هم این زمینه برعکس میباشد به این دلیل که گهگاه عوام، ترند‌ها را تولید می‌نمایند).
 
مسائل فرهنگی، سیاسی و حتی جغرافیایی در ذوق یوزرها یک خدمت آنلاین تاثیر دارا هستند و اصلی میباشد که در کنار مراد صاحبکار، ذوق وسلیقه مخاطبان مقصود وی نیز در حیث گرفته خواهد شد.
 
در غایت اصلی ترین نکته، اپ ریزی و ساخت‌و‌ساز یک نقشه فرضی از طرح پایانی میباشد. نمیتوانیم کورکورانه به سمت پباده سازی یک کالا برویم و نمیتوانیم زیبایی را ارجح بر کاربرد بدانیم.
مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد , نویسنده : عباسی app01 بازدید : 145 تاريخ : دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت: 21:44

4- شرکتهای ایجاد کرد نرم افزار با این نحوه ها آیتم تحلیل قرار به اینسایت کمپانی متبوع محاسبه نمائید. در رابطه ما رو بخونید تا تاریخچه کمپانی و هدف ها اونها دستتون بیاد. طراحی اپلیکیشن در مشهد یک کمپانی مطلوب دسته فنی و اعضای کمپانی معرفی میکنه براین اساس بایستی بتونید از روش کمپانی با دسته فنی آشنا بشید. مهمه که کمپانی یک سری نفر نیروی اثبات برای جاری ساختن پروژه ها در چنگ داره. یکی قسمت های مهمی که بایستی گزینه تحلیل قرار به این مثال شغل های تشکیل داد نرم افزار گوشی می‌باشد. به نصیب مثال امور برید و مثال عمل دانلود و بروی موبایل خودتون نصب فرمائید. در حیث داشته باشید داشتن یک تارنما خوشگل به منزله داشتن یک مجموعه و کمپانی وجود ندارد، پس مطمئن بشید کمپانی نشانی فیزیکی و شماره تلفن اثبات داشته و دایر باشد. ما در یک کدام از نوشته‌ی علمی های این وبسایت بعضی از شایسته ترین موسسه ها پباده سازی نرم افزار تلفن همراه کشور‌ایران معرفی و معیارهای سنجش هر کدام از اونها رو اعلام کردیم.
5- مواقعی را که بایستی در هنگام عقد تفاهم نامه تشکیل داد نرم افزار رعایت نمائیددر اولِ تفاهم نامه می بایست طرفین به صدق معرفی گردیده باشند. طرف نخستین صاحب کار که شما باشید و طرف دوم پیمانکار که کمپانی تشکیل داد نرم افزار میباشد. درستی داده ها وارداتی را با مدارک کمپانی بسنجید. فردی که از طرف کمپانی مبادرت به امضا تفاهم نامه می نماید بایستی صاحب و مالک حق امضا باشد. مورد تفاهم نامه ایجاد کرد نرم افزار می بایست خلاصه اعمال عمل را در برگرفته باشد. یعنی به وضوح مشخص و معلوم باشد پیمانکار چه چیزی را و به چه نحوی قرار میباشد برای صاحب کار بسازد. ضمیمه تفاهم نامه معمولا مشمول شرح جزئیات تجهیزات سامانه و نرم افزار به یاور صفحه ارایی منحصربه‌فرد یا این که غیر مخصوص خواهد بود. ضمیمه های تشکیل داد نرم افزار را به توجه چک فرمائید تا به عبارتی مراد شما در ضمیمه وجود داشته باشد. تعهدات پیمانکار و صاحبکار بایستی بدیهی و مشخص و معلوم باشد و در غایت بندهای پشتیبانی تشکیل داد نرم افزار بایستی معین نماید که پیمانکار تا چه سطحی و به چه شکل سرویس ها پشتیبانی خویش را ارائه می‌دهد.
6- ارزش ایجاد کرد نرم‌افزار تلفن همراه چه گونه معین میشود؟ارزش معمولا مبنی بر ترازو ساعت صرف گردیده برای ساخت و ساز نرم افزار و بک اند آن معین می‌شود. حقوق و دستمزد ساعتی هر نفر نیروی فنی مبنی بر تخصص سالانه به وسیله سازمان نظام صنفی رایانه ای در اولِ هر سال معلوم میشود. موسسات بر طبق این حقوق و دستمزد و معیار ساعت لازم هر پروژه برآورد نخستین ای از بها ایجاد کرد نرم افزار اعمال میدهند. به کارگیری از تکنولوژی های فراتر ایجاد کرد نرم افزار به طور نیتیو و همینطور گویش اپلیکیشن نویسی سطح فراتر حقوق نرم افزار نویس را ارتقا داده به این ترتیب نرم افزار های تشکیل‌شده کیفیت عالی هزینه بیشتری را برای شما در بر خواهند داشت. از کمپانی اپ نویسی بخواهید تحلیل بها ایجاد کرد نرم افزار را برای شما ارسال کنند.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 315 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1399 ساعت: 21:27


گام1: تخیل عالی سبب ساز به داشتن طراحی اپلیکیشن در مشهد  عالی می شود
برای اینکه یک نرم افزار تلفن همراه غالب ساخت و ساز نمائید، اولی چیزی که بایستی به خاطر داشته باشید این میباشد که:
-    مشکلی را که به وسیله برنامه شما قادر است حل خواهد شد، شناسایی نمائید
-    در رابطه امکان‌های برنامه‌تان تصمیم بگیرید
برنامه بایستی برای مشتری فوایدی ملموس داشته باشد، مثلا کاهش هزینه‌ها از روش ارتقا بازدهی، عایدی نو و یا این که بهبود تجربه کاربری.

قدم 2: شناسایی نمایید
برای ایجاد کرد یک نرم‌افزار پیروز می بایست:
-     یوزرها مقصود نرم افزار خویش را به وضوح بشناسید.
یک اپلیکیشن همواره بایستی با در لحاظ داشتن یوزرها مقصود آن گسترش داده خواهد شد. داشتن دیدی پر‌نور از مجموعه مقصود، نرخ توفیق نرم افزار را ارتقاء می دهد.
-    پلتفرم‌های تلفن همراه و دستگاه‌هایی را که قرار میباشد پشتیبانی گردد بشناسید
پلتفرم‌های تلفن همراه و دستگاه‌ها می بایست با در حیث دریافت کردن تلاش دشوار‌افزاری، قدمت باتری، بنیه و اسباب جانبی مایحتاج گزینش شوند. برهان‌های خاصی که بایستی هنگام تعیین پلتفرم‌های تلفن همراه در لحاظ گرفته خواهد شد دربرگیرنده پوشش دهی، پشتیبانی از دستگاه‌ها، کوشش و دیگر قابلیت و امکان‌هاست.
-    سبک منفعت را بشناسید
بازار اپلیکیشن هیچوقت بدین اندازه نامرتب نبوده میباشد. برای آنکه از این منبع مطمئن گردید و ساخت فایده نمایید، مایحتاج میباشد که بسط دهنده اپلیکیشن روش قابل قبولی را هماهنگ با نرم افزار برگزیند. سبک‌های متفاوتی از ساخت منفعت از جانب نرم افزار‌های گوشی وجود داراست که مشمول نرم افزار‌های مبلغی، مجانی‌شالوده(فری‌میوم)های نرم‌افزار غیروابسته و داخل‌اپ‌ای، تبلیغات، اشتراک و حق دانلود میباشد.
این تکنیک‌ها میتواند برای ساخت‌و‌ساز منفعت به عمل گرفته گردد. با این هم اکنون، خط مش بسط‌دهنده می بایست با نرم افزار هماهنگ باشد. ضروری میباشد که گسترش‌دهنده مخاطب را جذب کرده و برای جنبه‌های متفاوت نرم افزار پول خرج نماید.


نمودار جزئیات سهم درآمدی

 

این نمودار جزئیات سهم درآمدی از سبک‌های فایده نرم افزار را نشان می دهد در‌این مرحله شما همینطور می بایست در رابطه مسائل مالی خویش تصور کنید، چقدر پول میخواهید برای توسعه و گسترش کنار بگذارید، برای بازاریابی و در غایت نشر نرم افزار‌تان چطور؟ 

قدم 3: نرم‌افزار خویش را پباده سازی نمایید
 پباده سازی نرم‌افزار‌تان نیز از عواملی مهمی میباشد که در توفیق نرم افزار در بازار نقش داراست. یک توسعه و گسترش دهنده اپلیکیشن می بایست بر روی پباده سازی واسط کاربری و امکان‌های یکسری-لمسی برای دستگاه‌های لمسی تمرکز نماید و استانداردهای پباده سازی پلتفرم را نیز در حیث بگیرد. امروزه تاکید بر روی پباده سازی واسط کاربری ست به این دلیل‌که نقشی حیاتی را در توفیق نرم افزار بازی می‌نماید. پباده سازی نرم‌افزار روز آپ تو دیت دوست داستنی‌خیس میشود زیرا تاثیری آنی بر ذهن استفاده کننده میگذارد و در عین درحال حاضر امکان به کار گیری از برنامه را نیز ضمانت می‌نماید.
 

قدم 4: منش خویش را برای توسعه و گسترش اپلیکیشن شناسایی نمایید – مستقر (native)، اینترنت و یا این که هیبرید
تعیین روش صحیح برای گسترش اپلیکیشن بسیار اساسی میباشد. به صورت ایده‌آل، خط مش توسعه و گسترش نرم افزار بایستی مطابق با محدودیت‌های فرصت و دارایی مشتری باشد.
-    نرم افزار مستقر (Native)
نرم‌افزار‌های مستقر شایسته ترین تجربه کاربری را به ارمغان می آورند البته گسترش آن ها مستلزم مجال و مهارت بسیار متعددی میباشد. این‌ نرم‌افزار‌ها بطور بنیادین ویژه‌ی یک پلتفرم میباشند و نیاز به مهارت کارشناسی و علم دارا هستند. توسعه و گسترش برنامه‌های ساکن هم هزینه‌بر و هم طولانی میباشد و شایسته ترین تجربه کاربری را در بین همگی رویکردهای ممکن، در ادامه داراست.
-    اینترنت نرم افزار:
گسترش برنامه‌های اینترنت سریع و ارزان میباشد و میتوانند در چند پلتفرم انجام شوند. این اپلیکیشن‌ها با استعمال از کد HTML5، CSS و JavaScript توسعه و گسترش پیدا می‌نمایند. این نرم‌افزار‌های اینترنت از نرم‌افزار‌های ساکن اقتدار کمتری دارا‌هستند.
-   نرم افزار هیبرید:
شیوه هیبرید جدیدترین رویکردی میباشد که برای توسعه و گسترش هر نوع نرم افزار به فعالیت می‌رود. این رویه کانتینرهای مستقر پیش ساخته را با کدینگ اینترنت در حالا جنبش ادغام می‌نماید تا به شایسته ترین خصوصیت‌های هر دو جهان دست پیدا نماید. درین راه، بسط‌دهنده کد اینترنت را با گویش مستقر بلندمرتبه‌ می‌نماید تا امکان‌های منحصربفردی ساخته و به APIهای ساکن که از روش JavaScript در دسترس نیستند، دست پیدا نماید. این نحوه در اولِ فعالیت میباشد و قابلیت پیشرفت بیشتری داراست.

 

قدم 5: یک مثال اول گسترش دهید
مرحله بعدی بعداز شناسایی راه و روش، توسعه و گسترش‌ی یک مثال نخستین میباشد. این عمل در واقع روند تصاحب کردن یک ایده و تبدیل آن به اپلیکیشنی با قابلیت و امکان‌هایی شالوده‌ای میباشد. یک مثال اول فروش ایده‌تان را به خریداران احتمالی تسهیل می‌نماید. خریدارانی که میتوانند جای اینکه صرفا تعریف کالا را بخوانند یا این که تجسم نمایند، فواید ملموس را حقیقتا مشاهده می نمایند. این عمل در جذب سرمایه گذران و عمل با سازندگان و یافتن مدرک بسیار دارای منفعت میباشد.
حتی‌در حین عمل بر روی مثال اول، احتمالا اقداماتی برای تامین امنیت نرم افزار‌تان در قبال به کارگیری غیر مجاز و دسترسی به داده‌ها اجرا دهید. فارغ از داشتن نرم افزار‌ای برای بازاریابی نرم افزار‌تان ثبت آن در بازار عمل بسیار رنج میباشد.
 

قدم 6: از یک ابزار تحلیلی مطلوب استعمال فرمایید.
 شما همینطور نیاز دارید تا از ابزارهای تحلیلی مطلوب استعمال نمائید که تصویری با جزئیات از اینکه یک سری بازدیدکننده از وبسایت شما به کار گیری کرده‌اند و چطور میتوانند گشوده گردند، به شما ارائه میدهد.
بعضا از ابزارهای آنالیز تلفن همراه که شما‌را در‌این مراحل امداد می‌نمایند:

Google Analytics
Flurry
 Localytics
Mixpanel
Preemptive
با علم ها داده‌ها، برای مثال ارزیابی پیش‌در بین که بزودی در نرم افزار‌های گوشی میاید، نرم افزار شما امکان بازاریابی بالایی خواهد یافت.

 

 

 

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد , نویسنده : عباسی app01 بازدید : 370 تاريخ : چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت: 22:56


اکثری از ما بعد از داشتن یک ایده، بدین تفکر می افتیم طراحی اپلیکیشن در مشهد که اپلیکیشنی برای ایده خویش پباده سازی کنیم و شایسته ترین منش را برای آن نمی‌دانیم. مطلقا، هراس از کدینگ قادر است اشخاص را از ساختن یک نرم افزار مطلوب برای فعالیت خویش، به عقب هل دهد. خبر خوب این روز‌ها این میباشد که دیگر نیازی به کدینگ یا این که تجربه در تشکیل داد نرم‌افزار وجود ندارد و هر کسی میتواند این نرم افزار متبوع خویش را پباده سازی و ساخت‌و‌ساز نماید. فرقی ندارد که نرم افزار شما برای فعالیت، بلاگ، کالا یا این که سرویس ها شما باشد؛ چنانچه بدانید که کجا دنبال تشکیل داد نرم افزار بگردید، نرم‌افزار‌های متبوع برای ساختن نرم افزار زیاد میباشند.با پاره ای سرمایه‌گذاری فرصت و نیت یادگیری، می توانید با شایسته ترین پلتفرم‌های پباده سازی نرم افزار، اپلیکیشن موبایلی تجارت یا این که بلاگ خویش را راه اندازی نمائید. فهرست تحت را مشاهده کنید و با شایسته ترین پلتفرم‌های پباده سازی نرم افزار آشنا گردید.

۱ - Appery.io
پلتفرم Appery یک پلتفرم ابری آفریننده نرم افزار میباشد که می توانید از آن برای ساختن نرم‌افزار‌های اندروید و iOS به کار گیری نمایید. این پلتفرم مشتمل بر Apache Cordova، Ionic و jQuery Mobile میباشد که اذن دسترسی به محتوای داخلی اپلیکیشن‌ها را میدهند.هیچ نرم افزار‌ای برای دانلود و نصب این پلتفرم نیست، زیرا Appery در فضای رایانش ابری عمل می‌نماید. این نرم افزار ایجاد کرد نرم افزار دارنده یک ویرایشگر جلوه‌ای میباشد که می‌قدرت با کشیدن و آزاد کردن آیکون‌ها، رابط کاربری را پباده سازی کرد. می توانید به هر API REST متصل گردید و در نرم افزار خویش از آن به کارگیری نمایید و در شکل نیاز به ذخیره داده، بلافاصلهً یک مقر داده ابری اضافه فرمایید و به نرم‌افزار خویش برگردانید. می توانید در فضای Appery هر پلاگین‌ای را به فضای نرم افزار خویش اضافه نمایید یا این که پلاگین‌های فردی خویش را بسازید. همینطور این قابلیت و امکان وجود دارااست که در حالتی‌که فردی با یک دسته فعالیت می‌نماید، پباده سازی خویش را با آن ها به اشتراک بگذارد.

۲ - Mobile Roadie
Mobile Roadie یک پلتفرم منحصر به فرد تشکیل داد نرم افزار میباشد که به هر کسی اذن تشکیل داد یا این که رئیس نرم افزار‌های iOS یا این که اندروید می دهد. نکته بهتر این میباشد که ساختن نرم‌افزار درین پلتفرم به طور به طور کامل بصری حادثه می‌ افتد. Mobile Roadie از اشکال رسانه‌ها، با وارد کردن خود کار لغت ها کلیدی RSS، توئیتر یا این که گوگل نیوز و یک دیافراگن خودکار برای برقراری رابطه در طول حقیقی وواقعی با یوزرها پشتیبانی می‌نماید.طراحان می توانند پیش‌اکران نرم افزار‌های خویش را درین پلتفرم به طور مداوم و همانطور که یوزرها از آن به کار گیری خواهند کرد، مشاهده نمایند. پلتفرم Mobile Roadie همینطور میتواند یوزرها خویش را در مراحل نام نویسی در فرآیند برنامه استور اندروید با چک کیفیت و تناسب محتوا پند می‌نماید. این پلتفرم تشکیل داد نرم‌افزار به یوزرها خویش یاری می‌نماید تا نوتیفیکیشن ارسال نمایند. این نوتیفیکیشن‌ها می توانند از محتوای وب سایت یا این که خویش پلتفرم باشند.Mobile Roadie از مجموع لهجه‌های اپ‌نویسی مانند XML، PHP و HTML پشتیبانی می‌نماید. هنگامی که عمل خویش را شروع می کنید، با چند مورد برای ایجاد کرد نرم افزار خویش روبرو خواهید شد، البته می توانید از ذوق فردی خویش در پباده سازی استعمال فرمایید.

۳ - TheAppBuilder
پلتفرم TheAppBuilder گروه‌ای از اپلیکیشن‌ها را با اعتنا به کارکنان، مشتری‌ها، اتفاق افتاد‌ها و بروشور‌ها با دو خط مش متعدد در مشت شما قرار میدهد. در شرایطی که شما در درحال حاضر پباده سازی یک نرم افزار تحت عنوان اینترانت برای یک کمپانی می باشید، ممکن میباشد این بستر برای شما مطلوب باشد. می توانید با به کار گیری از تیم ابزار آنلاین اپ را بسازید و یا این که فراگیری ارائه گردیده یا این که خویش TheAppBuilder برای تمجید و تشکیل داد ساختار نرم افزار و ساخت‌و‌ساز محتوای اول با شما همیاری خواهد کرد.با به کارگیری از AppLibrary منحصر، میتوانید پنجره‌ای را در چند اپ در مشت یوزرها خویش قرار دهید و حتی آن را با برند فردی خویش سفارشی نمایید. شما میتوانید از هر دو اپ همگانی و سری این پلتفرم با اسم کاربری و رمزعبور نگهداری فرمایید و آنان‌را از روش مغازه نرم افزار توزیع نمائید و از ترکیب فهرست دایرکتوری فعال TheAppBuilder به کار گیری نمائید تا بتوانید با گواهینامه‌های جان دار و تیم‌های مخاطب وارد گردید.به‌روزرسانی ساختار و محتوای اپ‌های شما حتی پس از پخش زنده آسوده میباشد، چون می توانید به‌روزرسانی‌های نامحدود را ایفا داده و در یک سیستم برهان متفاوت بر روی سیستم برهان‌های متفاوت منتشر نمایید. این پلتفرم از آیپد، آیفون و اندروید پشتیبانی می‌نماید و به‌روزرسانی‌ها در بازه ۶۰ ثانیه بعد از ارسال تغییر و تحول، به طور زنده اعمال میگردند. به حیث می رسد فرصت آپدیت رسانی با بقیه خدمت‌ها منطبق ندارد.

۴ - Good Barber
Good Barber یک بستر برای تشکیل داد اپلیکیشن‌های آیفون و اندروید به یار نرم‌افزار‌های اینترنت با صرفه ارائه می دهد. برای هرکدام از سیستم برهان‌ها، سوای تایپ کردن یک خط کد، میتوانید کل جزئیات اپ را در دست گرفتن فرمائید. چندن قالب پباده سازی بسیار قابل تهیه با آرم‌های بسیار خوشگل و دسترسی به فونت‌های گوگل برای آغاز عمل وجود دارااست.این اپلیکیشن‌های اینترنت مترقی می توانند به طور تئوری جایگزین سایت فعلی شما شوند، چون میتوانند برای دسکتاپ، گوشی و تبلت‌ها باصرفه شوند. با هر توشه تهیه پارامتر‌های جانور در نرم افزار خویش، برخورد بصری فوری اخذ می کنید. با اذن دادن به آنان برای ارسال مقاله ها، عکس‌ها و فیلم‌ها، نوتیفیکیشن‌ها و عملی را ارسال فرمائید و خواننده گان خویش را به شرکت کردن‌کنندگان تبدیل فرمایید. همینطور می توانید اپلیکیشن خویش را سازماندهی کرده و قسمت‌هایی از فیلم، عکس، صداها، اتفاق افتاد‌های زنده و موردها دیگر را اضافه نمائید.

 

 

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 361 تاريخ : سه شنبه 14 بهمن 1399 ساعت: 22:51

# 4. تناسب اندام و نرم‌افزار های تندستی
نرم افزار های تناسب اندام در نقط ی اوج آوازه خویش می باشند. طراحی اپلیکیشن در مشهد سرویس ها بر اساس جای از روش پیگیری مسیرهای پیاده روی و پیشرفت های ورزشی به صورت منظم به محبوبیت آنان یاری می نماید. می‌توانید دستاوردهای ورزشی خویش را در شبکه های عمومی با پیوست کردن آمار ورزشی خویش به نقشه به اشتراک بگذارید.
# 5 حقیقت افزوده و بازی ها
بازیGo  Pokemon که عالم را در سال 2016 را فتح کرد، از خصوصیت وضعیت مکانی استعمال می نماید. بر پایه ی GPS و نقشه های گوگل، نرم‌افزار به شما اذن میدهد تا " Pokemon " ها را در سراسر شهر بگیرید. علاوه بر این، این خدمت جنبه ی اجتماعی را شامل میشود و بازیکنان را به گروه ها متصل می نماید. براین اساس، در صورتیکه شما می‌خواهید یک بازی تلفن همراه دارای هیجان بسازید، درخصوص پباده سازی یک اپ بر پایه ی جای تصور کنید، این عمل شایسته ترین روش برای ترجمه ایده به حقیقت خواهد بود.
# 6 جستن سرویس ها، نظرها ها، تخفیف ها
اپ های دارنده GPS  از این نوع Yelp و Foursquare می‌باشند که به یوزرها قابلیت می‌دهد تا بعد از بازدید از مکانهای گوناگون آن ها را سکو بندی نمایید و امتیاز بدهید.
علاوه بر این، نرم‌افزار های بر اساس وضعیت مکانی مانند P٪ P که بوسیله  SBS Soft پیشرفته میباشد، سرویس ها یا این که تولید ها با تخفیف (در شعاع 1 کیلومتر از مخاطب) را روی نقشه نشان میدهد. این تخفیف قادر است در مسافت 500 متری از محل و بعد از تایید صندوقدار اعمال گردد.
# 7 نرم افزار هجرت
خدماتی که برای یافتن بلیط و مسکن پباده سازی گردیده اند، هنوز در بازار نرم افزار ها پیشرو می‌باشند. مکان تعجب وجود ندارد این نرم افزار ها می توانند یک ابزار ضروری برای طرح ریزی مسافرت و کسب و عمل شما باشند. در حالتی‌که مالک یک تاکسی مسافرتی میباشید، در امر پباده سازی برنامه بر پایه ی جای تصور کنید.
# 8 اپ های GPS برای پیش گویی آب و هوا
یک ایده عالی دیگر برای پباده سازی نرم افزار بر طبق GPS پباده سازی نرم‌افزار پیشبینی آب و هوا می‌باشد. تیتر نمونه، Yahoo Weather از داده های شرایط مکانی برای معمولی سازی روند تعامل استفاده کننده با نرم‌افزار به کارگیری می نماید و تعداد اقداماتی که بایستی صورت پذیرد را کم کند.
# 9 برنامه های مبنی بر وضعیت مکانی برای بهبود کسب و فعالیت شما
این سرویس ها به موسسات اذن میدهد تا جای جغرافیایی کارکنان خویش را ببینند، و حمل محصول ها را بر طبق جای پرسنل طرح ریزی نمایند.
کارمندان سرویس ها رختشویی ممکن میباشد از اپلیکیشن شرایط جغرافیایی برای ساخت و ساز ریلکس ترین مسیر فی مابین مشتریان به کار گیری نمایند. علاوه بر این، کسب و شغل های آفلاین میتوانند اپلیکیشن های وفاداری و اجرو پاداش های فردیبه مشتریان خویش ارائه دهند.
# 10 تجارت الکترونیک
خصوصیت جغرافیایی در اپ های گوشی مانند eBay و آمازون به صورت قابل توجهی کیفیت تدارکات را بهبود میبخشد و به صورت مثبت بر تجربه مخاطب تاثیر می‌گذارد.
# 11 اپ های وضعیت مکانی از موقعیت خطرناک آگاه می‌باشند
متاسفانه، دنیا امروزی به آن اندازه که ما امید کنیم امن وجود ندارد. بلایای طبیعی و تهاجم ها تروریستی اکثر وقت ها فیس می‌دهد. بدین ترتیب یک ایده هوشمندانه برای ساخت یک خدمت وضعیت جغرافیایی این میباشد که اطلاعات را با تجزیه و چک عنا وین خبر ها در وب سایت های حوزه‌ ای گردآوری کرده و پوش نوتیفیکنش های متفاوت از اتفاقاتی را که در حوالی استفاده کننده ممکن میباشد واقعه بیافتد را ارسال نماید. در واقع به یوزرها اذن می‌دهد تا در زمینه‌ی مخاطرات احتمالی بدانند.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 338 تاريخ : دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت: 23:08

# 4. تناسب اندام و نرم‌افزار های تندستی
نرم افزار های تناسب اندام در نقط ی اوج آوازه خویش می باشند. طراحی اپلیکیشن در مشهد سرویس ها بر اساس جای از روش پیگیری مسیرهای پیاده روی و پیشرفت های ورزشی به صورت منظم به محبوبیت آنان یاری می نماید. می‌توانید دستاوردهای ورزشی خویش را در شبکه های عمومی با پیوست کردن آمار ورزشی خویش به نقشه به اشتراک بگذارید.
# 5 حقیقت افزوده و بازی ها
بازیGo  Pokemon که عالم را در سال 2016 را فتح کرد، از خصوصیت وضعیت مکانی استعمال می نماید. بر پایه ی GPS و نقشه های گوگل، نرم‌افزار به شما اذن میدهد تا " Pokemon " ها را در سراسر شهر بگیرید. علاوه بر این، این خدمت جنبه ی اجتماعی را شامل میشود و بازیکنان را به گروه ها متصل می نماید. براین اساس، در صورتیکه شما می‌خواهید یک بازی تلفن همراه دارای هیجان بسازید، درخصوص پباده سازی یک اپ بر پایه ی جای تصور کنید، این عمل شایسته ترین روش برای ترجمه ایده به حقیقت خواهد بود.
# 6 جستن سرویس ها، نظرها ها، تخفیف ها
اپ های دارنده GPS  از این نوع Yelp و Foursquare می‌باشند که به یوزرها قابلیت می‌دهد تا بعد از بازدید از مکانهای گوناگون آن ها را سکو بندی نمایید و امتیاز بدهید.
علاوه بر این، نرم‌افزار های بر اساس وضعیت مکانی مانند P٪ P که بوسیله  SBS Soft پیشرفته میباشد، سرویس ها یا این که تولید ها با تخفیف (در شعاع 1 کیلومتر از مخاطب) را روی نقشه نشان میدهد. این تخفیف قادر است در مسافت 500 متری از محل و بعد از تایید صندوقدار اعمال گردد.
# 7 نرم افزار هجرت
خدماتی که برای یافتن بلیط و مسکن پباده سازی گردیده اند، هنوز در بازار نرم افزار ها پیشرو می‌باشند. مکان تعجب وجود ندارد این نرم افزار ها می توانند یک ابزار ضروری برای طرح ریزی مسافرت و کسب و عمل شما باشند. در حالتی‌که مالک یک تاکسی مسافرتی میباشید، در امر پباده سازی برنامه بر پایه ی جای تصور کنید.
# 8 اپ های GPS برای پیش گویی آب و هوا
یک ایده عالی دیگر برای پباده سازی نرم افزار بر طبق GPS پباده سازی نرم‌افزار پیشبینی آب و هوا می‌باشد. تیتر نمونه، Yahoo Weather از داده های شرایط مکانی برای معمولی سازی روند تعامل استفاده کننده با نرم‌افزار به کارگیری می نماید و تعداد اقداماتی که بایستی صورت پذیرد را کم کند.
# 9 برنامه های مبنی بر وضعیت مکانی برای بهبود کسب و فعالیت شما
این سرویس ها به موسسات اذن میدهد تا جای جغرافیایی کارکنان خویش را ببینند، و حمل محصول ها را بر طبق جای پرسنل طرح ریزی نمایند.
کارمندان سرویس ها رختشویی ممکن میباشد از اپلیکیشن شرایط جغرافیایی برای ساخت و ساز ریلکس ترین مسیر فی مابین مشتریان به کار گیری نمایند. علاوه بر این، کسب و شغل های آفلاین میتوانند اپلیکیشن های وفاداری و اجرو پاداش های فردیبه مشتریان خویش ارائه دهند.
# 10 تجارت الکترونیک
خصوصیت جغرافیایی در اپ های گوشی مانند eBay و آمازون به صورت قابل توجهی کیفیت تدارکات را بهبود میبخشد و به صورت مثبت بر تجربه مخاطب تاثیر می‌گذارد.
# 11 اپ های وضعیت مکانی از موقعیت خطرناک آگاه می‌باشند
متاسفانه، دنیا امروزی به آن اندازه که ما امید کنیم امن وجود ندارد. بلایای طبیعی و تهاجم ها تروریستی اکثر وقت ها فیس می‌دهد. بدین ترتیب یک ایده هوشمندانه برای ساخت یک خدمت وضعیت جغرافیایی این میباشد که اطلاعات را با تجزیه و چک عنا وین خبر ها در وب سایت های حوزه‌ ای گردآوری کرده و پوش نوتیفیکنش های متفاوت از اتفاقاتی را که در حوالی استفاده کننده ممکن میباشد واقعه بیافتد را ارسال نماید. در واقع به یوزرها اذن می‌دهد تا در زمینه‌ی مخاطرات احتمالی بدانند.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 265 تاريخ : دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت: 23:08

مرحله 1: معماری داده ها

به ذکر بی آلایش، معماری داده ها (یا این که IA) انتخاب می ‌نماید طراحی اپلیکیشن در مشهد که برای به حداکثر رساندن امکان دسترسی و سهولت به کارگیری، چه‌گونه مجموع محتوا بایستی سازماندهی خواهد شد. درواقع مهاجرت مخاطب را مدنظر قرار می­دهد، مسیری که کاربرها برای انجام اقدامات متبوع خویش در اپ طی می­نمایند.

 

درین مرحله میباشد که شما تصمیم می ‌گیرید علاوه­ بر قابلیت و امکان و سعی کلی نرم افزار، چه خصوصیت‌ هایی را برای یاری به یوزرها در‌این مهاجرت به فعالیت ببرید. همینطور تصمیم می ‌گیرید که چه طور این داده ها را ارائه داده و سازماندهی فرمایید.

 

معمولا فرایند IA با تایپ کردن فهرستی از خصوصیت‌های متبوع و تعدادی طرح اول از روش اکران و مکان هر کوشش در اپ مقدمه می ‌خواهد شد. در فیض این مرحله به جریان‌ و سفری که استفاده کننده پشت رمز می­گذارد می­رسیم که تحت عنوان بلوک ‌های آفریننده وایرفریم فعالیت می ‌نمایند.

 

مرحله 2: وایرفریمینگ برنامه

یک وایرفریم که با نام طرح کلی یا این که بلوپرینت هم شناخته می­خواهد شد (جوک کردم درواقع کسی از این نام ­‌ها به کار گیری نمی ‌­نماید) یک راهنمای تصویری میباشد که اسکلت یک اپ را نشان داده و ایده‌­ ای کلی از “ظواهر و شم” نرم افزار پباده سازی گردیده می‌دهد.

 

با وجود یک وایرفریم، شما به سادگی می­توانید معنی موردنظرتان را به گروه خالق توضیح داده و از به عبارتی در آغاز انتظاراتی منطقی را گزینش فرمائید.

 

وایرفریمینگ سبب ساز بهبود جابه‌­جایی نابسامان و درهم و برهم فی مابین روند گوناگون پباده سازی می ­‌گردد. تزکیه ایده‌­ها از یک اسکیس بسیار سهل ‌خیس از دستکاری کدها میباشد! وایرفریم‌­های خوب برای یاری به خط مش ‌اندازی موثرتر و اصولی­‌خیس برنامه شما حیاتی می باشند.

 

مرحله 3: مثال نخستین با امکان کلیک کردن

اکنون که تعدادی ورقه پباده سازی گردیده دارید، اکنون وقت آن میباشد که با InVision آشنا گردید، ابزاری ضروری برای باکس ‌ابزار طراحان. این یک راهنما برای InVision وجود ندارد، البته استعمال از آن به قدری سهل وآسان میباشد که نیازی به ارشادوراهنمایی ندارد. صرفا صفحه های را در آن آپلود کرده و آن ‌ها را به هم پیوند نمایید.

 

آن‌گاه InVision را روی تلفن همراه دانلود کرده و مثال نخستین خویش را تست فرمایید. عالی وجود ندارد؟ برنامه شما درین مرحله هیچ کاربردی ندارد، ولی همین کافی میباشد.

 

شما هنوز هم میتوانید روی قسمت­‌های متعدد آن کلیک کرده تا برخی از نقص ‌های ظاهری آن را شناسایی فرمائید. آن‌گاه تغییرات موردنیاز را روی وایرفریم ساخت و ساز فرمائید و مجدد آن را تست فرمائید.

 

این پروسه را تا وقتی تکرار نمائید که از فیض راضی گردیده باشید و آن گاه فراهم‌­ اید تا عکس‌ های زیبایی بسازید.

 

پباده سازی رابط کاربری (UI) ــ زیباسازی نرم افزار

می­دانم این آیتم ممکن میباشد با آنچه تا کنون گفتم متناقض به ­حیث رسد، البته طبق آمار 94% از برداشت نخستین ‌­ای که اشخاص از یک نرم افزار گوشی دارا‌هستند، بر مبنا پباده سازی آن میباشد.

 

بدین ترتیب در حالی که ظواهر کلیه چیز وجود ندارد، بسیار رابط کاربری (UI)، به وضوح نقش بزرگی را در کیفیت فهم و شعور کلی از نرم‌افزار شما بازی می ‌نماید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 178 تاريخ : پنجشنبه 9 بهمن 1399 ساعت: 19:42


رنگ مهمترین بخش در پباده سازی اپ می‌باشد. طراحی اپلیکیشن در مشهد  به مراد گزینش رنگ‌های درست برای نرم افزار، می بایست با اصول اول آشنا باشید. بدین ترتیب ، دایره رنگ شایسته ترین دوست شما خواهد بود. دو روش برای گزینش یک ادغام رنگ وجود داراست یک راه و روش به کارگیری از پالت‌های استاندارد جان دار و شیوه دوم تولید ادغام رنگ دلخواه میباشد. در حالتی که مهارت‌ خوی مخلوط رنگ را ندارید و نمی خواهید ریسک فرمائید و یا این که می‌خواهید مدت متعددی را هدر ندهید رویه نخستین بهتر میباشد. در حالتی‌که دوران و منابع کافی برای آزمون اشکال ادغام رنگ گوناگون و اخلاق و رفتار یک مخلوط رنگ تازه را دارید رویه دوم را گزینش فرمائید.

دایره رنگی
روشهایی برای تشخیص رنگ‌های مطلوب
1- طرز رنگ های شبیه که دربرگیرنده گزینش رنگ مهم و به کارگیری از آن در کنار رنگ های دیگری که با رنگ اساسی دارای ربط میباشند و نسبت به آن برتری ندارند. در سود ، یک رنگ برنده میباشد در حالی که سایر تکمیل کننده آن میباشند . درین نحوه تنوع رنگ‌ها به دیده‌ صدمه نمی‌زند و همگی قسمت‌ها به طور ارگانیک و هماهنگ به لحاظ می‌رسند . ( پباده سازی برنامه در مشهد )

2- نحوه بعدی تک‌رنگ میباشد . با این مورد ، فقط یک رنگ را تعیین کرده و از تناژ رنگ هم مبنا آن و سایه‌ها به کار گیری میکنید. چنین روشی تاثیر خوشایندی را برای دیده‌ دارااست ، به خصوص در صورتیکه از رنگ‌های طبیعی مانند آبی‌رنگ یا این که سبز به کارگیری فرمایید .

3- طرح تکمیل کننده که با به کارگیری از این نحوه، شما یک سری رنگ ( معمولا دو رنگ ) را میگیرید که در دایره رنگ همسایه هم نیستند. از جمله قرمز رنگ و آبی‌رنگ ، یا این که سبز و زردرنگ ، که ضد و نقیض می باشند . به کار گیری ماهرانه و محدود از این رنگ‌ها به پررنگ‌سازی موادسازنده و بخش‌های خاصی از نرم افزار شما یاری می‌نماید. این طریق بوسیله طراحان مجرب و با تجربه به کارگیری می‌گردد.

نکات اساسی در تعیین رنگ برای برنامه
هر روشی را که برای تعیین رنگ Application بکار میبرید, به حافظه داشته باشید که رابط کاربری شما بایستی برای استفاده کننده مطلوب و شل باشد . در اینجا چندین نکته برای اجرای ظریف این مسئله آورده شده است .

نوشته‌ی‌علمی دارای ارتباط: کاربردی ترین تحولات رابط کاربری برنامه در سال 2020

مخاطبین مقصود خویش را گزینش فرمائید .
داده ها در رابطه نیازهای بالقوه مخاطبان, علایق و ترجیحات آنان به شما در گزینش رنگ‌های ما یحتاج امداد می‌نماید . شاید مخاطبین غرض شما پالت‌های رنگی معمول را ترجیح دهند.

رقبای خویش را بررسی فرمائید .
به خواسته مقایسه، تحقیقی در رابطه برنامه هایی که پیش از این روانه بازار گردیده اند انجام دهید و آنها‌را پیدا نمائید. این فعالیت به شما امداد می‌نماید الگوهای پباده سازی که با متاع شما مشترک می‌باشند را شناسایی فرمائید. هر چندین این به تصمیم شما بستگی دارااست که می‌خواهید از این الگوهای مشترک به کار گیری فرمائید یا این که خیر، ولی بهتر میباشد آیتم‌های مو جود را رها نمائید و نرم افزار خویش را درین قسمت منحصربفرد نمائید.

روی محتوا تمرکز نمائید
روی محتوای خویش تمرکز نمائید مخصوصا ً درخصوص کیفیت و طریق اکران آن. اندازه موادسازنده، متن، حواشی، کلیه اینها تاثیر متعددی بر چینش آخرین نرم افزار شما خواهد داشت .

نکات اساسی در گزینش رنگ برای برنامه

قابلیت و امکان به کار گیری و خوانایی را در لحاظ بگیرید
اعتنا نمایید که برگه شما روشن باشد. ساختار App شما به استفاده کننده امداد می‌نماید تا با کل موادسازنده تعامل داشته باشد. برنامه ای را تعیین نمایید که به فهم شهودی از جنس امداد می‌نماید.

 

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد , نویسنده : عباسی app01 بازدید : 352 تاريخ : چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت: 23:32


حدودا سالانه شاهد یک ورژن نو از سیستم استدلال طراحی اپلیکیشن در مشهد  هستیم که با تکثیر هر ورژن، تغییرات و اختراع هایی در آن شاهد هستیم.  این تغییرات دربرگیرنده گوشه و کنار نرم‌افزار نویسی و برنامه نویس ها اندرویدی نیز می‌باشد و هر از چندگاهی یکی‌از این دور و اطراف های اپ نویسی بروز رسانی میگردند.
Android Studio:
حیط اپ نویسی Android Studio در شانزدهم ماه می سال ۲۰۱۳ در کنفرانس Google I/O معرفی شد و ورژن پیش اکران آن از ماه جوئن به عبارتی سال در دسترس گسترش دهندگان قرار گرفت. 

 

 


 
امکاناتی که‌این دور و بر نرم افزار نویسی اندروید استدیو در دست شما قرار میدهد:
 
سیستم انعطاف پذیر بر اساس Gradle
ساخت‌و‌ساز گونه های انواع گوناگون نسل های APK
پشتیبانی از الگوهای پهناور برای سرویس ها گوگل و اشکال گوناگون دستگاه
ویرایشگر بی نیاز Layout ها هم پا با پشتیبانی از بازنویسی قالب ها
ابزارهایی برای به چنگ آوردن کارایی، امکان به کارگیری، ورژن های سازگار و خطاها دیگر
و …
با این اکنون هنوز این اطراف نرم‌افزار نویسی در ورژن بتا جای‌دارد و تنی چند از تجهیزات هنوز برای این دور و اطراف فعال نشده میباشد و اکثری از برنامه نویس ها هنوز معطل ورژن استوار این اپلیکیشن می‌باشند. البته با کلیه این ها، کلیه اشتباهات نرم‌افزار نویسی این دور و اطراف برطرف گردیده و در یک‌سری آپ تو دیت اخیر تنها به افزودن تجهیزات نو پرداخته شده‌است.
 
Eclipse ADT :
 
 Eclipse یک گوشه و کنار نرم افزار نویسی متن گشوده بر طبق لهجه نرم‌افزار نویسی Java میباشد که Google با ارائه پلاگین ای بنام ADT این دور و اطراف را برای اپلیکیشن نویسی اندروید فراهم می سازد. همینطور برای معمولی خیس کردن شغل های نصب افزونه و … گوگل مبادرت به تنظیم Eclipse ADT Bundle نموده است.
 
 
 پباده سازی رابط گرافیکی با امکان Drag and Drop:
در ظاهر یکی خصوصیت های جالب Android Studio پباده سازی Layout آن با رابط Drag and Drop می باشد. البته حقیقت این میباشد که مقدار هنگامی که صرف پباده سازی با Drag and Drop برای شما زیاد خواهد بود مگر اینکه شما یک هواخواه فضا های دیداری باشید هر کس سالها به پباده سازی یک طرح ۳D پیچیده با دکمه های مخروطی پرداخته باشید و به آسانی نتوانید عادت هایتان را از در بین ببرید! حتما شما یک رابط خوب و عمل آمد نیاز دارید ولی در شرایطی که شما حقیقتا می‌خواهید یک نرم افزار کارآمد پباده سازی نمایید اکثر برهه زمانی شما به پرداختن روی کدهایتان صرف شود! خیر به کلنجار رفتن با دور و اطراف دیداری!
 
تجربه ما درین می باشد که کد نویسی در  اطراف اندروید استودیو بسیار شادی بخش هست ولی می بایست سیستم شما , حافظه موقت نیکی داشته باشد به این دلیل‌که این فضا پاره ای خیلی نادر نسبت به eclipse نماید خیس کار می‌نماید دست‌کم از نگاه ما این گزینه اتفاق افتاده میباشد.

خصوصیت بسیار اصلی دیگر این است که در اندروید استودیو تهیه و تنظیم کردن تعلق‌های پروژه یا این که در‌ واقع کتابخانه‌های مصرف شده در پروژه بسیار معمولی‌خیس میباشد.

از شایسته ترین خصوصیت‌های اندروید استودیو به کارگیری از ساختار gradle میباشد که بسیار در فرایند گسترش یاری می‌نماید و آنرا تسهیل میبخشد.

با دقت به مطالب نقل شده و اینکه اندروید استودیو مخصوص برای توسعه و گسترش نرم‌افزار‌های اندرویدی و به وسیله گوگل تنظیم شده‌است . پیشنهاد ما به کارگیری از این گوشه و کنار برای توسعه و گسترش اپ های پایین اندروید میباشد.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد , نویسنده : عباسی app01 بازدید : 211 تاريخ : سه شنبه 7 بهمن 1399 ساعت: 23:35


نکته مهم گزینش رنگ برای پباده سازی اپ این میباشد که شما بایستی در بالا بتوانید اصول آن را شعور نمائید.

در کنار تلاش و امکان اپ، رنگ برنامه شما جنبه مهم به شمار می‌رود. طراحی اپلیکیشن در مشهد تصور استفاده کننده از اپ شما از روش تعامل با عنصرها گرافیکی شکل میگیرد که یک ادله اصلی میباشد. گزینش طرح رنگی که متناسب با نرم افزار شما باشد یک فرآیند طولانی میباشد چون تعداد متعددی از الگوهای رنگی وجود داراست. پس می‌اقتدار اظهار‌کرد گزینش یک طرح رنگی مطلوب رویکرد سادگی وجود ندارد.

ایرادات گزینش رنگ بسیار معمولی میباشد، به همین استدلال ممکن میباشد وقت متعددی را صرف نمائید تا متوجه گردید به‌طور نمونه رنگ دکمه‌های جانور در جنس بایستی به چه شکل باشد. آشنایی اصول اول او‌لین گام برای درک کردن این میباشد که چه کارهایی را بایستی انجام و چه کارهایی را نباید انجام دهیم. که گزینش رنگ نیز به به عبارتی اندازه اصلی میباشد.

پیرو این مقاله با مجموعه تابان شهر یار باشید تا مهمترین نکاتی که مرتبط با تعیین یک پالت رنگی برای پباده سازی برنامه شماست، بپردازیم.

با تقوا امین زاده
12 شهریور99

گزینش رنگ برای پباده سازی اپ
روانشناسی درک رنگ‌ها
فهم و شعور رنگ غالبا با مختصات شخصی اشخاص دارای ارتباط میباشد و برهان برای آن وجود دارااست که در گزینش رنگ برای پباده سازی نرم افزار قضیه مهمی میباشد. هنگامی اشخاص در معاش روزانه خویش اینترنت‌وبسایت‌ها، اپ‌ها را مشاهده می‌نمایند، پالت‌های مختلفی سبب ساخت‌و‌ساز رابطه خاص میگردند.

به‌تیتر نمونه: سبز، بیشتر در رابطه با تازگی و صمیمیت میباشد.

آبی رنگ تیره، نشان‌دهنده اعتماد و ثبات میباشد.

بنفش، نشان‌دهنده گنج و رفاه میباشد.

سپید، به معنای دوستی و متانت میباشد.

هنگام تولید یک طرح رنگی بایستی عامل ها متعددی در حیث گرفته خواهد شد، که می‌اقتدار به رنگ‌های مارک و مخلوط‌های رنگی مطلوب اشاره نمود.

روش تعیین یک رنگ تاثیرگذار
ادغام‌های رنگی بی آلایش در تعیین رنگ برای پباده سازی نرم‌افزار به شما امداد می‌نماید تا تجربه کاربری برنامه خویش را بهبود ببخشید. طرح رنگی بی آلایش برای دیده‌ها مطلوب‌خیس میباشد و همینطور سبب شعور بهتر محتوا از سوی یوزرها میشود. از طرفی دیگر، به کارگیری از رنگ‌های زیاد موجب نامرتب شدن پباده سازی می شود که پیشنهاد نمیشود.

در مطالعات انجام شده از سوی کالج تورنتو، که در رابطه با طرز به کارگیری اشخاص از Adobe Color CC  بود نشان اعطا کرد که الویت عموم به کارگیری از مخلوط‌های رنگی معمولی که براساس صرفا دو یا این که سه رنگ میباشد، است.

طریق ساخت‌و‌ساز ادغام‌های رنگی
گزینش همین دو یا این که سه رنگ چه‌طور میباشد؟ دایره رنگی در این باره به امداد ما خواهد آمد. یک‌سری استانداردهای ادغام رنگی وجود دارااست که ساخت و ساز طرح نو را برای ما آسوده‌خیس می‌نماید به ویژه برای اشخاص تازه کار.

تک رنگ
طرح‌های تک رنگ معمولی‌ترین طرح برای تولید یک ادغام رنگی میباشد و هر رنگی  از مبنا به عبارتی رنگ گرفته می گردد. طرح‌های تگ رنگ به شایسته ترین صورت در کنار هم قرار می گیرند و وقار خاصی را به طرح ما میدهند.طرح‌های تک رنگ در مقابل چشمان ما همت بهتری دارا‌هستند، مخصوصا در حالتی‌که ادغام رنگ آن با سبز و آبی رنگ آمیخته گردیده باشد.

رنگ های شبیه
طرح‌های رنگی شبیه از رنگ‌های مربوط به هم ساخته میگردند که نسبت به یکدیگر برتری ندارند. یک رنگ تحت عنوان رنگ چیره، گزینه استعمال قرار میگیرد و مابقی رنگ‌ها جهت لبریز کردن طرح متبوع به کار گیری میشوند.

اگرچه این طرح نسبتا بی آلایش میباشد، ولی تصمیم‌گیری در خصوص اینکه چه رنگی استعمال شود از اهمیت متعددی شامل است. برای مثال Clear که یک نرم افزار To Do میباشد از رنگ‌های شبیه برای الویت‌بندی به کارگیری نموده است.

 

 

 

 

Calm  یک اپ مدیتیشن میباشد که از ادغام‌های رنگ آبی‌رنگ و سبز جهت القای شم وقار به یوزرها به کارگیری نموده است.

 

 

 

رنگ‌های کامل کننده
رنگ‌های تکمیل کننده رنگ‌های ضد‌و‌نقیض می‌باشند و اختلاف میان آن‌ها زیاد میباشد که می‌قدرت برای جلب دقت تماشاچی استفاده نمود. هنگام استعمال از طرح‌های رنگ تکمیل کننده، می بایست یک رنگ موفق را تعیین و در کنار ان از رنگ‌های کامل کننده به کار گیری نمایید. به عنوان مثال، در شرایطی‌که از رنگ پیروز سبز به کارگیری میکنید، پاره ای رنگ قرمز‌رنگ می تواند ظواهر خیر و خوبی را ساخت‌و‌ساز نماید.

 

 

 

طرح‌های رنگی کاستوم
برخلاف آنچه اشخاص میپندارند، ساخت‌و‌ساز طرح‌های رنگی فردی شما چندان عمل پیچیده‌ای وجود ندارد. افزودن یک ادغام رنگی پر‌نور به پالت خنثی یکی‌از شیوه های ساخت‌و‌ساز طرح‌های رنگی بی آلایش میباشد.

 

 

تاثیر ناهمخوانی رنگی
به‌طور معمول، جز یا این که حوزه‌‌های رنگی به تنهایی در رابط کاربری اکران داده نمی شود، بلکه در جوار یا این که بر روی یک جز یا این که منطقه رنگی دیگر قرار می گیرند. همین موقعیت ناهمخوانی رنگ‌ها را تولید می‌نماید.

تضادومغایرت رنگی این میباشد که چه طور یک یک رنگ از دیگر رنگ‌ها مستقل می شود. که در شکل به کارگیری مطلوب موجب کاهش جراحت‌های چشمی و دقت مخاطب را بر روی شیت معطوف می‌نماید.

 

 

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 155 تاريخ : يکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت: 23:00


با ابزارهای کاربردی گوگل موقعیت سئوی وب سایت خویش را متحول نمائید
گوگل تحت عنوان وسیع ترین موتور جستجوی اینترنتی مهم ترین منبعی میباشد که قادر است به ما در موضوع بهبود و با صرفه‌سازی سایتمان یاری دهد. شرکت گوگل با ارائه ابزارهایی جامع و رشته‌ای به امداد اینترنت‌مسترها شتافته میباشد. طراحی اپلیکیشن در مشهد  شعور درست از این ابزارها و یادگیری چگونگی به کارگیری از آنان، هزاران اینترنت‌وبسایت معمولی را به پربازدیدترین وبسایت‌های آنلاین تبدیل نموده است. نگران پیچیدگی این زمینه نباشید. ما در مدیروب برای این نصیب مقالاتی جامع ترتیب داده ایم تا شما هرچه ریلکس‌خیس بتوانید داده ها مایحتاج با این مقوله را کسب نمائید. دو ابزار مهم گوگل با اسم‌های گوگل آنالیتیکس و گوگل وبمستر تولز می باشند.

 

12. کانال‌های اجتماعی را فراموش نکنید
استعمال مطلوب و تلفیق به موقع محتوای منتشر گردیده در وبسایت با کانال‌های اجتماعی، تکنیک دیگری میباشد که در سئوی کلاه سپید به انجام آن سفارش می گردد. در همین راستا یک کدام از پیشنهادهایی که برخورد قابل قبولی نیز داراست، به کارگیری از دکمه‌های به اشتراک گذاری کانال‌های اجتماعی در مطالب تارنما میباشد. شما با خریدن چنین قابلیتی، بخت اکران محتوای وبسایت خویش را بسیار بیشتر می کنید؛ به این دلیل که یوزرها اشتراک گذاری محتوای آیتم عشق خویش را زیاد انجام می دهند.

نوشته‌علمی دارای ارتباط: 10 نکته قابل توجه در ایجاد محتوا برای شبکه‌های‌اجتماعی

 

13. لینک و پیوند‌های وخیم (Broken Links) را حذف یا این که دستکاری فرمائید
رسیدگی به پیوند‌های سابق و بازرسی موقعیت آنها، یکی از دیگر از نکات پیشنهاد گردیده برای داشتن یک کمپین سئوی کلاه سپید چیره میباشد. جذاب میباشد بدانید که‌این مورد اگرچه در ظاهر موضوع خیلی مهمی به لحاظ نمی رسد و اکثر وقت ها اینترنت‌مسترها به آن اعتنا نمیکنند، البته لینک و پیوند‌های وبسایت شما چنانچه خلل داشته باشند، شما خیر صرفا یک کمپین سئوی خوب را ذیل خطر دور از شوخی قرار می‌دهید، بلکه ممکن میباشد به خیال و خاطر ارائه پیوند‌های حاد در موتورهای کاوش، جنایتکار به به کارگیری از تکنیک‌های سئوی کلاه سیاه گردید. به این ترتیب اذن ندهید که‌این زمینه بی آلایش زحمات شمارا به راحتی به مرز هلاکت بکشاند.

 

 

 

14. نقشه وب سایت (Sitemap) وبسایت خویش را راه اندازی فرمائید
نقشه وب سایت یا این که وبسایت مپ یکی ابزارهای بسیار اساسی در مورد باصرفه‌سازی تارنما‌ها از لحاظ موتورهای کاوش میباشد. نقشه یک تارنما همان گونه که از نامش معلوم میباشد، یک چارت معلوم و دسته‌بندی گردیده از نصیب‌های مهم یک وبسایت میباشد که به ربات‌های موتورهای کاوش و ابزارهای آنلاین دیگر اذن دسترسی سریع به دسته‌بندی‌های اساسی را می دهد. مطمئن گردید که وبسایت مپ خویش را به صحت ساخت‌و‌ساز کرده باشید. در‌حالتی که نمی‌دانید چطور این عمل را می بایست انجام اعطا کرد بهتر میباشد از یک کارشناس اینترنت یاری بگیرید.

 

15. بک پیوند‌های کیفیت خوب و مطلوب تهیه و تنظیم نمائید
بک لینک و پیوند‌ها یک کدام از دیگر از طرق اساسی و طبیعی برای هدایت ترافیک و بازدیدهای حقیقی وواقعی به تارنما‌ها هستند و همواره به کار گیری به جا از آنان سفارش شده‌است. بک پیوند‌ها درواقع پیوند‌هایی می باشند که در منابع دیگر (تارنما‌های دیگر) برای وب سایت شما تولید گردیده اند. به عبارت معمولی‌خیس، بک لینک و پیوند یعنی پیوند صفحه ها وبسایت شما در تارنما‌های دیگر نوشته شده باشد. برای اینکه به طور طبیعی و تأثیرگذار بک پیوند بگیرید دو رویکرد مهم پیش رو دارید :

رویه نخستین: محتوای کیفیت بالا و بسیار دیدنی تهیه و تنظیم نمائید تا مانند یک منبع فعالیت کرده و پیوند مقاله متبوع شما در دیگر تارنما‌ها درج گردد. از این نحوه شما صدها و هزاران بازدید منحصر و طبیعی و ولی به طور مجانی و سوای هزینه اخذ خواهید کرد. چنین چیزی آرزوی هر اینترنت‌مستری خواهد بود! چرا‌که به غیر از کسب بازدید، سکو وبسایت شما نیز اعتبار بسیار بیشتری کسب خواهد کرد.
شیوه دوم: در صورتی‌که کیفیت محتوای منتشر گردیده شما به اندازه کافی عالی وجود ندارد، میتوانید با پیشنهاد تبلیغات به منابع دارای اعتبار و یا این که درخواست کردن به خواسته تبادل پیوند، از سایر اینترنت‌مستران بخواهید تا لینک و پیوند مطالب یا این که مقاله‌ها شمارا در تارنما خویش قرار دهند و در قبال آن پولی اخذ کرده و یا این که لینک و پیوند تبلیغ آنان نیز در وبسایت شما قرار بگیرد.
 
16. به طور دائمی به چک حالت رقبا بپردازید
مدام و همواره رقبایی وجود دارا هستند که در مورد کاری شما عمل می‌نمایند. تحت حیث داشتن رقبا منجر میگردد تا در صورتی‌که احیاناً شما از ترند خاصی عقب افتاده باشید بتوانید متوجه آن گردید. هرچقدر هم که به کیفیت کاری خویش مصمم می باشید، نظارت محتوا و نوع کارایی دیگر وبسایت‌ها خالی از لطف وجود ندارد. به این ترتیب تلاش نمائید در بازه زمانی‌های وقتی معین فرصتی را برای بررسی و مشاهده اخلاق وب سایت‌های حریف در لحاظ بگیرید. ضمنا چنین چیزی به غیر از اینکه شمارا از پایانی جریانات مربوط به مسئله کاریتان باخبر می‌نماید، احتمال اینکه سبب گردد تا شما اشتباهات و مشکلات احتمالی خویش را کشف نمایید نیز ارتقا می دهد.

بیشتر بدانید: 9 نکته دقیق برای محاسبه وب سایت رقبا

 

17. به تولید و رئیس انجمن‌ها روی بیاورید
در سئوی کلاه سپید، سفارش شده‌است تا مبحث ایجاد انجمن (Forum) که حال یک نوع بازاریابی جداازهم شناخته می شود را بدون شوخی بگیرید. انجمن یا این که به اصطلاح انجمن گفتگوی یک تارنما میتواند یک قسمت غیر وابسته و یا این که یک زیردامنه (Subdomain) روی وبسایت مهم باشد. با فعال‌سازی این قسمت، مجال خیلی خیر و خوبی برای کسب بازدیدهای طبیعی یوزرها مهیا می کنید. کافیست مدتی را برای بال دادن و مالامال کردن محتوای کافی در انجمن‌ها بازه زمانی بگذارید. البته بعداز مدتی و با ارتقاء تعداد یوزرها نام نویسی گردیده و همینطور به کار گیری مدیران و اشخاص پیش کسوت دراین مورد (که اکثر وقت ها آن ها فارغ از هزینه در چنین انجمن‌هایی عمل می‌نمایند) دیگر می توانید خویش را تا حد متعددی کنار بکشید. به دلیل آن که پس از این گزینه، انجمن شما در چنگ یوزرها متعددی قرار گرفته و خویش یوزرها با ساخت و ساز مباحث و تاپیک‌های متعدد و ارسال و اخذ بازخوردهای یکدیگر، به کسب رونق انجمن شما امداد خواهند کرد.

 

18. باصرفه‌سازی تلفن همراه (تلفن همراه مارکتینگ) را فراموش نکنید
این روز ها راه‌حل‌ای جز اینکه همگی تجارت خودمان را برای یوزرها موبایلی باصرفه‌سازی کنیم نداریم. پیش از هر چیزی، آغاز یک تجارت اینترنتی مطلوب که با صنعت گوشی‌های هوشمند مدرن همگام باشد، داشتن یک اینترنت‌وبسایت برخورد‌گرا یا این که ریسپانسیو (Responsive) میباشد. در‌صورتی‌که چنین سایتی ندارید پس در پی عارضه ها دیگر برای عدم پیروزی خویش نباشید. دستکم چیزی که برای استارت مایحتاج میباشد یک وبسایت بی نقص و عکس العمل‌گرا هست.

گوگل با تأکید بر این مسئله، به صورت متواتر اهمیت بالای اعتنا به یوزرها موبایلی را به اینترنت‌مستران گوشزد نموده است. با صرفه بودن یک وبسایت از دید گوشی مارکتینگ، یک فاکتور مستحکم در موضوع سئوی کلاه سپید به شمار می‌رود. مبحث بازاریابی با گوشی نکات ریز و درشت متعددی داراست که ما همه این نکات و فراگیری‌ها را در نوشته‌ی علمی‌ای جامع در مدیروب جمع آوری کرده ایم.

 

 

 

سئوی کلاه سیاه (Black Hat بهینه سازی)
سئوی کلاه سیاه در نقطه مقابل سئوی کلاه سپید جای‌دارد. این نوع بهینه سازی دربرگیرنده راهکارهایی به طور کاملً غیر قانونی و غیرطبیعی از نگاه موتورهای کاوش میباشد. با پیاده‌سازی این طریق‌ها، اگرچه می‌اقتدار در دوران هنگامی بسیار کمتر نسبت به طرز‌های طبیعی در صفحه ها حاصل موتورهای کاوش (SERP) حضور پیدا کرد، البته ریسک متعددی نیز درین طریق‌ها وجود داراست. گوگل به طور رسمیً و طی بیانیه‌های زیادی که منتشر کرده ‌میباشد، به کارگیری از این طریق‌ها را ممنوع و برخلاف ضوابط خویش اعلام نموده است و متذکر گردیده که هر سایتی که‌این مقررات را ذیل پا بگذارد دربرگیرنده جریمه‌های سنگین گوگل و در مورد ها وخیم، حذف از مجموع صفحه ها حاصل موتور جستجوی گوگل می‌گردد.

ولی با این اکنون اینترنت‌وب سایت‌های متقلب متعددی می باشند که شیوه‌های بدور زدن ضوابط گوگل را پیدا کرده و در درحال حاضر سوءاستفاده کردن از این شیوه‌ها می‌باشند. گوگل با بروزرسانی الگوریتم‌های خویش در فواصل هنگامی متفاوت و مسدودسازی شیوه‌های تازه سئوی کلاه سیاه، صدها و هزاران وبسایت متقلب را شناسایی می‌نماید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد , نویسنده : عباسی app01 بازدید : 224 تاريخ : چهارشنبه 1 بهمن 1399 ساعت: 23:19